słodycze reklamowe

Korzyści płynące ze słodyczy reklamowych

Niemal każdy lubi słodycze, więc na pewno zawsze ucieszy się, gdy zostaną mu one wręczone jako drobny upominek. Ten fakt można wykorzystać w promocji własnej firmy.

Przyjemna reklama

Słodycze budzą dobre skojarzenia i często są mile widzianym prezentem. Do tego są gadżetem, który otrzymany nie jest zbyt zobowiązujący. Dlatego też, firmy i organizacje mogą wręczać swoim obecnym i potencjalnym klientom słodycze z nadrukiem (informacjami o swojej działalności). Jest to coraz popularniejszy nośnik reklamowy, gdyż niesie ze sobą wiele korzyści. Między innymi to, że pozwala na zwiększenie rozpoznawalności firmy, jest miłym upominkiem, łatwo go nabyć i można rozdawać w wielu różnych sytuacjach (na targach, konferencjach, imprezach okolicznościowych, czy jako przywitanie gościa w firmie). Duży wybór produktów pozwala na dobranie ich do swoich indywidualnych potrzeb.

Na co można się zdecydować?

Wśród słodyczy reklamowych, na których może znaleźć się logo firmy, i inne wybrane informacje znajdują się ciastka reklamowe (w opakowaniach lub z jadalnym nadrukiem), cukierki (w tym krówki) w pudełeczkach lub luzem i czekoladki. Zdecydować można się także na lizaki reklamowe, gumy (w listkach lub metalowych pudełeczkach), albo miody i napoje (np. energetyczne). Najważniejsze by były one smacznie, atrakcyjne wizualnie i odpowiednio spersonalizowane, wtedy na pewno zwrócą na siebie uwagę i odpowiednio wypromują firmę. Do tego, takie słodycze nie są drogą, a za to bardzo skuteczną i modną propozycją reklamową.

Zobacz więcej: czekoladki reklamowe | Super Słodycze